13 december 2009

Helgen

Fredag:
Ja vad man säger man hell hel enkelt, hade svin ont och tog beslutet att ringa till akut tandtandvården på lör.
Tog mig upp ur sängen och fick i mig lite mat och lunnde se Idol sen somnade jag.
Mackan var på glöggfesten som jag ville fara på men det var lika bra att stanna hemma.

Lördag:
Natten var inge kul, todde jag slulle bli galen men efter ca 3 timmar bra sömn var jag uppe igen och ringde tanläkaren h fick tid toppen, snälla mamma hängde med =)
Fick vänta ett bra tag men tur att mamma var med och kunde underhålla mig. Kan säga att tandläkaren jag fick var inge bra, kärrring men jag fick iaf piller för jag hade fått en infektion.
Glad för pillerna för nu kunde jag iaf öppna munnen lite mer och äta lite mer kan säga att jag var vårl hungrig men blir inte mätt på soppor och nyponsoppa eller inte iaf jag.

Iaf är man bjuden på en tjejfest på lör så jag hoppas jag kan fara skulle vara kul.

Söndag:
Fixat i lyan och så fick jag en tvätttid har väntat typ mer än 2 veckor på tid.
Fyfan vad skönt det var att få bort allt, det är fullbokat nu så jag passade på att boka en på fre morgon 07 men det ska gå bra =)

Ikväll ska jag nog ta och kolla på nån film =)

1 kommentarer:

Katarina Nyberg sa...

hej!

Vad kul att du hörde av dig!! Hmm nästa lördag, jag är inte riktigt säker på om jag är kvar i staden då lr icke, känner mig skitosocial just nu med min uppsats jag skriver å den måste typ vara klar nästa vecka å diret när den är det så far jag hem men OM jag är kvar då så självklart!!

allt bra med dig? Läste att du hade haft det ont i käften, lider med dig verkligen för det är riktigt jobbigt då man är så beroende av att kunna äta och prata etc,,,,hade själv ont i visdomstanden förut men det var säkert en bagatell sak jämfört med din smärta!

kramar