6 december 2009

Lördag

Idag var det tänkte att jag skulle hänga med Elin på Gamlia men det blev inte så, vi tog en tur på stan och trängdes med en massa folk och Elin fick sina ärenden fixade =)

Sen vart Elin hungrig så vi gick in på hennes jobb ( All star) så hon fick mat i magen och vi hannn prata en massa.

Väl hemma så var man rätt less på vädret, trist och jävligt med andra ord.
Råkade somna framför tv och missade Robinson men det går ju i repris heheh
Mackan fixade en film som vi såg, bra men första var bättre man får hoppas att tredje blir en spänande film men det tror jag nog ;)

Brorsan messade under filmen och jag ringde upp han vi veta att pappa och Siw kommer på ons vi ska tydligen fika och så.
Vet inte vad jag ska tycka egentligen men det blir nog bra.......Mycket funderingar om detta men jag ska föröska att inte tänka så mycket på det.

Skulle kommenter i brors blogg men det verkade inte funka =/ skumt men jag får fråga han vad det var för fel sen eller om han läser detta så kan du ju förklara för mig hehehhe

Dags att fika något sen sängen!

1 kommentarer:

Umbrood sa...

Lämnade du namn och email adress? annars kan du inte kommentera.