16 december 2009

Tisdag och snön kom =)


Idag har det varit en mycket bra dag =)
Vaknde att man var lite yr men det var ok, Mackan sa titta ut så får du se något, det var snö.
Visst jag är inget stor vintermänniska men nu det var på tiden att snön kom så det inte är lika mörkt och trist ute.
Sen var jag på ett besök på sjukan och fick bra nyhter =) Äntligen något bra efter allt skit med andra ord, mötte mamma på vasaplan så vi åkte samma buss så jag hann träffa henne iaf hon hade variit och klippt sig.
Sen har man mest bara myst och tänk att ordspråket efter regn kommer solsken =)
Även fast det bara var en liten nyhtet så blev jag glad =)
Sen skulle Mackan hjälpa Mange och Emely med deras dator så jag passsade på att åka med för att få träffa Emely som är sjuk men det var toppen att träffa henne igen, vi hann med en massa prat och en del om nyårs kläder m.m alltså en massa tjejprat hahahahha
Jag borde sova har ett viktigt möte imorrn men jag är både pigg och glad så hur detta ska gå vet jag inte men äääää det blir bra =)

0 kommentarer: