8 februari 2010

Beautiful Ones

Måndag igen.
"jobbade" och vi skrattde en massa och hade vissa jobbiga srunden men tur att man har ett bra arbetsgäng =)

Måste ringa 2 st vikiga samtal imorrn =)

Iaf bokad mån och tis nästa vecka för då ka jag vara hundvakt, wiiiii längtar och ja jag kommer "jobba" oxå =)

Funderingar om man ska fira mig på lör eller inte, känns inge pepp helt enkelt för jag har ju mina skäll men jag måste fundera lite mer.

Den 20 är jag bjuden på en glitter och glamour fest, vet nästan nu vad jag ska ha på mig, måste köpa lösögonfransar och fråga mamma om jag kan äta middag där eftersom festen är på Ålidhem.
Men det ska nog bara gå bra =)

Pj har du kollat på nån ny design? ;)

1 kommentarer:

peji sa...

jag ska kolla idag, min hjärna har levt sitt eget liv på sistone :) mejlar över ett par exempel. kraaaaammmm!!!!!