25 februari 2010

Torsdag

Ja vad ska man säga sov ca i timme natten till idag så jag var inte på det bästa humöret när jag skulle upp!!

Tog mig till mamma och innan jag for kollade jag kontor för att se om jag pengarna skulle komma imorrn eftersom jag hade sickat in alla papper i tid men det stog inget, tänkte inte mer på det.
Kom hem till mamma och ringde och kollade kontot inga insättingar och då börjar stressen komma VA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ringde direkt till mig handläggare men nä hon skulle så klart vara på möte och vara tillbac kl 16. Min första tanke var ja men då kommer hon säkert tillbax imorrn.

Stress och tankar men kom på men vad fasiken ringt kundtjänst =) ( dum är man ibland)
Fick prata och vänta i en massa kö tid men till slut kom jag rätt och mina papper hade inte kommit in, vad fan hur är det möljigt eller detta händer bara mig.
Hon jag pratde med skulle skriva ett mail till min handläggare att vi pratat och så skulle jag fortsätta ringa henne.
Ja hopp tänkte jag, nu är dt kört vd ska jag göra?!
Ringde handläggaren och lämnade ett meddelande att hon skulle ringa mig men trodde ja men hon ringer säkert i morogon fre.

Far på "jobbet" trött och stressad men försöker inte tänka på det och dagen springer iväg klockan slår 16.25 och då ringer min handläggare och fattar inte vars papperna är men tror mig och hon fixade så pengar komme in på måndag =)
Vilken lättnad och nu är räkingarna räddade och jag kan låna om jag behöver pengar och betala på måndag, en sten lyfte från mina axlar kan jag säga =)

Ikväll var jag förbi Gabbe som hade varit på Ikea och köpt lite saker till mig, tusen tack vännen =)

Sen ska jag klippa luggen på lör wiiiiiiii

Trött men lite glad iaf hoppas att det är fint väder imorrn =)

0 kommentarer: