28 februari 2010

Vilken bra lör

Vaknade utvilad och mötte upp Gabbe för en snabb fika på stan och det blev NK och det var jätte mycket folk men vi fick ett bord iaf så det var ju bra =)
Hann med att prarata en massa o ch skratta m.m

Sen fick jag med Gabbe att gå med mig till Marlené (min frisör) hehehe Gabbe skulle egentligen gå på stan men jag kan om jag vill heheheh fast det var inte så svårt att få med henne ;)
Klippte till luggen sen hamnade vi i soffan och pratde en massa tiden sprang iväg och kl 16 fick vi lov att gå för jag skulle iväg innan kl 18 till Nina på tjejmiddag =)

Blev lite sen till middagen men hade messat så Nina visste om det för det var vissa som inte ens hörde av sig, dålig stil men vi hade trevlit och det var super god mat =)
Träffade en massa trevliga tjejen och jag tror nog alla hade roligt, Anna och Antonio var oxå där en stund =)
Sen blev det tyvärr hemgång för mig men det kommer flera gånger eller hur Nina?

Nu är jag sugen på Max mat men har ingen ork att gå dit heheheh

Ja just ja när jag vakande på morgonen så hade Mackan skrivit en lapp gå in på facebook och klart gör man det så nyfiken som man är heheh
Där stog det att jag var bokad den 23 Juli kl 18.30
Jag funderade mycket vad det kunde vara men hade aldrig trott detta =D
Iaf kom hem och Mackan sa vill du veta nu eller på mån? klart jag ville veta på en gång hehehe
Han vissade mobilen och där var det 2st biljetter till Ullevi för att se PINK!!!!!!
Först trodde jag att han skämtade men sen när han sa nä vi ska dit så skrev jag bara rakt ut, helt sjukt men kul och jag är såååååå peppad =D

1 kommentarer:

Nina sa...

Klart de kommer fler gånger... många fler :D e så glad för din skulle att du ska få fara å se pink :) kram kram