15 februari 2010

Sol sol sol sooool

Vilken toppen dag med sol =)

Vaknde när Elin kom med busen Zombra efter 07 och sen somnade vi i soffan och Zombra skulle ligga på mig men det blev varmt så jag somnade snabbt =)

Ut på en promenad och vad jag njöt av solen och vara var ute, känns verkligen bra.

Sen for man på "jobbet" sen hem och ut igen men då hade solen tyvärr gått ner men det var skönt iaf sen kom Elin och jag fick tvittot som vi glömde på morgonen så jag fixade det och hon i kassan tyckte nog det var mer pinsamt än mig för tydligen hade nån annan oxå varit där och dom hade glömt larmet men det pepp inte när jag gick in.

Sen skulle jag bara se på tv, jo tjena däckade......


Sitter här och funderar om man ska hoppa i säng eller vad man ska göra, kanske se om det är nån film på våran tv box så kanske man kan sova sen.

0 kommentarer: