19 december 2008

Det är bra och det är dåligt ibland men det är nog lovet!

Nog sagt med den rubriken med andra ord!!

Haft en ok dag, for och tog prover imorse och var dunder hungrig men vad fan =) Min läkare hade glömt meddela mig att jag skulle samla urin så det var inte mitt fel =)

Hem och somnade, ät lunch och sen iväg till sjukan igen för en massa prat m,m ska kolla upp lite saker nu men det känns bra så....

Hem igen och däckade men Elin ringde och väckte mig till liv och så gick jag ner till stan för att träffa henne en sväng och säga God Jul =)
Hon hade med sig Andrea (tror jag hon heter) så vi gick på Barista och jag åt en macka men jag orkade knappt den men jag åt iaf så.

Kom hem och såg filmen-Morgan pålson (tror jag den hete) och den var skiiit bra =) skrattde som en tok hahhahahhaha
Han är ju helt galen med andra ord.

Nä nu ska jag snart hoppa i säng!

0 kommentarer: