10 december 2008

Några dagar sensre

Så sitter man här igen =)
Har inte haft nån ork eller lust att blogga!

Idag vakande jag iaf i en bra tid eller hur man ska säga, kl 9 =) men det var jätte svårt att ta mig upp men jag hade ett ärende på apoteket som jag har skjutit upp så jag tog tag i det, hon som hjälpte mig fick skratta lite åt mig för jag var lite förvirrad men fick bra hjälp.
Sen förbi mamma för att umgås lite och hjälpa henne lite.
Sen ringde jag lite samtal och måste fortsätta göra det imorrn men en ringde iaf upp så nu är den stressen löst tuuuur =)

Ner på stan för att träffa Gabbe, var ett tag sen vi sågs så det var trevligt och så hann jag springa in till Marlene och fixa till luggen =)

Sen var det min tur att göra middag och det hann jag fixa innan Mackans föräldrar kom förbi och skulle lämna lite julklappar till Mackan =)

Nä nu ska jag fika lite och sen försöka sova ska upp imorrn!!

0 kommentarer: