18 december 2008

Musik ger mig styrka när jag behöver det

Idag när jag läste Pj´s blogg så kännde jag att jag verkligen saknar henne för helt ärligt så är hon den skumaste jag känner men en underbar person och det känns konstigt att för första gången tror jag att vi inte kommer ses på jul men hoppas man hinner prata lite på skyp iaf =)

Idag hann jag springa och köpa lite julklappar innan jag skulle möta upp Jennie på hennes lunch och sen tog jag bussen upp till mamma för att fixa med alla papper och så som ska in och ringa den trevliga kvinnan på Fk men hon svarade inte så jag lämnade bara ett meddelande.
Hann oxå köpa en sak till mamma för allt hon hjäpt och hjälper mig med och hon blev jätte glad =)

Har haft en bra dag och mått bra idag så det är det som räknas.....

Nu ska jag starx sova för jag ska upp imorn och ta provet......så nu får jag inte äta och är hungrig heheh

0 kommentarer: