17 december 2008

Tiden går fort ibland

Igår var jag på ett möte och det gick ganska bra , hade en massa i skallen efteråt men så kan det vara.

Sen var jag bjuden hem till mamma på lunch så jag for dit och var med henne lite och vi hann prata en massa och mamma är bra att ha hehe och jag myste till det i hennes gungstol.

Sen gick jag förbi Patricia och hon fick äntligen lakarna som hon skulle ha men bättre sen än aldrig =) Sen efter en stund åkte vi ner på stan och hon gick för att julhandla och jag gick hem för att hämta Mackan för att sedan gå ner till satn igen och äta på Max och sen blev det bio -The dat the earth stood still. En mycket bra film tyckte iaf jag men jag satt och frös unde hela filmen men men kasnke därför jag är förskyld nu så.....

Hem efter ch tog en lång varm duch sen blev det att se de nya The Hills avsnittet fy fan sesongavsluting nästa avsnitt aaaaa hur ska man klara sig? =)

Nä nu ska jag äta upp min frulle och sen iväg till sjukan =)

Ha en bra dag!

0 kommentarer: