30 december 2008

Idag hatade jag mitt liv och gav nästan upp

Så sant, idag tog alla priser av att må dåligt och det började bara med yrheten och sen ja då kunde jag kanppt andas eller jag kunde andas ut men när jag skulle andas in gick det knappt så jag höll på att tuppa av flera gånger påväg hem från stan =( Fy fan borde ha åkt in men jag betämde mig att blir det inte bättre tills imorrn så åker jag in.

Mamma tittad förbi idag och hon peppad mig lite men såg att jag inte alls var på topp men jag fick i mig lite mat när hon var här och drack en massa och det var lite bättre.

Fick en räkning idag där det stog att jag fått lön men hallååååå ringde min chef på en gång så hon skulle kolla upp det men kul är det inte för detta är 2 gången det händer!!! Tycker jag inte om!!!!!

Anna kom förbi och gjorde middag mmmm vad gott och tack för maten =)

Nu ska jag snart sova så får man se hur morgon dagen är helt enkelt!

Hann imorse prata med PJ oxå=)

0 kommentarer: