19 november 2009

Dagarna bara springr iväg

Igår klev jag upp i tid var trött men det var lika bra att ta tag i dagen =)

Buss upp till å-hem för att möta brorsan promenix till strömpilen för lite handling och köpa en liten julklapp till mamma som hon tjattat om ( en sopkvast eller vad det heter,lila hehe )

Påvägen hem träffade jag och brorsan Marita var trevligt att se henne igen hon hade en massa gör sig en massa jobb och plugg.

Hann med en liten fika hos mamma innan det var dax för mig att hjälpa mamma med en massa, höll på i flera timmar men vid kasnke 21.30 så sa jag nä nu får det vara nog men då var man som nästan klar med allt, fattar bara att sätta upp gardiner i vardagsrummet och vänta på att mammas andra gardiner hon beställt ska komma så man får sätta upp dom oxå.
Mamma blev iaf då glad jag jag hjälpte till.

Inatt sova man ganska bra förutom att tyvärr så lende mamma om så mycket så jag vakande kl 7 men det är nog bra =) Ska fixa lite och sen se days =)

Nästa vecka är det fullt upp, känner att jag håller på att bli försklyd igen men har INTE tid för det, har en massa möten och saker att fixa m.m så sjuk får jag bli sen hehe

Nä nu ska jag göra lite te.....

0 kommentarer: