10 november 2009

Vilken bra dag, helt enkelt =)

Vilken dag =)

Efter inte många timmar sömn eftersom man hade nån som levde om så tog jag mig upp och frulle och bara var.
Höll på att halka utanför oss för betongen dom lagt är sviiiiin hal nu och jag ringde och klagade och så när Mackan kom hem efter 16 hade nån sandat =) heheh
Känner mig rikigt som en kärring men när både jag och grannarna (som är mycket äldre) håller på att slå ihjäl sig då måste man säga till tycker iaf jag.

Mys middag med Mackan och sen somnade båda =)

Vakande och begav oss till Haga eller till Emely och Mange för att se den där filmen som alla pratar om nu -Paranomal Activity.
Skir bra och man blir rädd det kan jag lova =) Se den men inte ensam, mitt tips!

Mys promenad hem och det var skönt att få gå hem och bara vara =)

Nu ska jag strax hoppa i säng!

0 kommentarer: