24 november 2009

Vart är snön?

Idag var jag på ett till möte och det sista är på fre. Mötet gick bra men det var tungt men ja hon jag var hos var verkligen duktig och bra.

Sen gick man hem och funderade om det nån gång kommer att snö här för idag var det som höst väder mörkt,tråkigt och regn =/

Råkade somna men mamma ringde och väckte mig för att påminne mig om att gå och ta den andra sprutan och det var köö kan jag säga en massa barn där och en kö på typ 40 min men det gick bra ,varmt med en massa folk =)

Möte upp mamma som skulle kolla på en massa saker och jag hann kolla lite jag oxå hittat ett nytt linne som man kanske ska inskaffa till helgen eftersom det är fest för Mackan.

Fredagen kommer bli en tuff dag men det ska man nog fixa =)
Möte, tvätta.städa, hundvakt och stor handla sånt man måste göra.

Nä nu ska jag fixa lite hemma sen hoppa i säng....

0 kommentarer: