25 november 2009

Trött och less på vädret.

Nageldax idag och det gick fort =)

Sen hem och fixa lite mat och dola på innan det var dax att gå till Marlené som klippt mig, Gabbe och Dennis, toppen =)
Kul att se henne igen och höra vad som händer m.m

Nu sitter man här och är jätte trött ska nig sova snart för imorrn har man en del att fixa ;)
Mackan fyller år ovh pengarna ska finnas på kontot så det blir att fara och köpa något, sen handla lite.

Sen blir det mys på kvällen med att fara och se Winnerbäck =)

Nu är jag iaf skit less på detta tråkiga vädret, men det finns inget man kan göra eller ja kanske fara och sola lite så man får lite färg iaf hehhehe

Idag hos Marlene blev jag mer sugen på att göra mitt hår mörktblont/ljusbrunt eller ja något mörkare, kanske ska våga mig på det.....eller jag måste fundera lite till =)

1 kommentarer:

bau sa...

sitter 100 meter fran stilla havet och internettar tradlost ute pa en bank, vi ska fara och bada lite senare i det 30 gradiga stilla havet. solen skiner, vinden ljum. jag onskar att du var har.