30 november 2009

Lallalalalal hopp

Idag vaknade man tidgt och gjorde sig i ordning för att fara till tandläkaren, ska dra ut min ena visdomstand och det var nån undersöking jag skulle på inför att dra ut tanden.

Iaf så sitter man och väntar och klart dom är sena men när dom propade upp mitt namn ställe en annan sig upp, jag tänkte ja men dom kanske sa Maria men efter ett tag så kom dom tillbax och frågade efter mig dom hade sagt rätt namn men hade tagit fel person men tur dom kollade den andras persomnummer =)
Har iaf aldrig suttit i samma vänterum och nån heter precis samma namn och efternamn.

Sen for jag till mamma för nu hade hennes efterlängtade gardiner kommit och det var sax att sätta upp dom, och göra ytterdörren lite julfin.

Bokade av ett möte för ja hann inte hade helt uppfattat tiden men det gick bra iaf.

Mamma bakande lite och det blev lite gofika =)

Nu är man äntligen hemma och ska snart kolla om det är något på tv, ska iaf dra ut tanden förre jul om det fanns nån tid, var tydligen akut inte för att jag har ont eller så men.....

Ha en bra måndag kväll =)

0 kommentarer: