7 oktober 2010

Det är höst nu

Fast det visste ni väl redan? :p

Iaf idag sov man länge hade stängt av väckaren men jag tog mig upp iaf så.

Hunnit städa lite och pratat i tel med Jennie en sväng tills jag blev stressad för vi pratde om saktteverket och att dom nu vill ha ens lägenhtesnummer och Jennie fixade det när vi pratade så jag fick lov att avbryta samtalet och ringa skatteverket och sen hyresvärden ( som har noll koll eller ger info om viktiga saker)
Iaf nu måste jag skriva ut nå papper på skatteverkeshemsida och sicka in, känns drygt men sen är det gjort.
Ringde även FK och frågade om utskrivingen m.m och sa att jag kännde mig stressad över det men efter vårat samtal blev jag mycket lugnare, min handläggare är bara toppen önskade alla kunde så en sån bra handläggare. Måste nästan hitta något litet som tack för all hjälp, nån som vet något bra? typ en sten är det står tack eller något....hmmmm

Imorrn blir det att fara tidigare för att hinna med lite innan "jobbet" och sen på kvällen är det tvätt och Idol så klart ;)

0 kommentarer: