25 oktober 2010

STRESS

Måndag igen och kan säga att detta har varit en ganska bra måndag =)
På "jobbet" var det glada minner och sen efter vi ätit mellis var det avslappning och det var svårt för vissa men var skönt för jag är ganska stressad just nu.

Stressen håller på att ta över så jag har fixat lite ikväll och det är en del kvar men stress är nte min starka sida och ja jag vet att jag borde inte stressa m.m men just nu är det mycket som sak göras,köpas och planeras och sen ska man ha orken oxå och orka med att "jobba" för just nu går "jobbet" förre för jag måste ju kunna betala mina räkingar och så.
Jag måste berarbeta stress mycket bättre än vad jag gör, så ikväll blir det popcorn och lite tv iaf :P

Om en timme kommer pengarna in på kontot och räkingarna ska betalas....

1 kommentarer:

rastafari pj sa...

ta det lugnt, allt fixar sig :)