17 oktober 2010

Sköna söndag

Helgen är förbi och skit vad trött man varit, fre vet jag inte ens typ vad jag hete och lördag då sov man men var även stressad =/
Men nu är det planer som ska fixas om.m så man slipper stressa ihjäl sig eller ja iaf jag har ju en dålig vana att stressa upp mig.

Men iaf det går framåt och idag for jag och Pj först förbi hennes mamma och sen till min mamma och hjälpte henne med det där Ek bordet hon har pratat om mm så nu kan iaf mamma andas ut lite.

Iaf om du bror min läset detta kommer nog dit paket senare för jag har inte haft tid att handla det du bad mig om men det kommer något snart iaf ;)

Ska starx sova!

1 kommentarer:

Christer sa...

:(

det blir nog bra med det, bara jag vet när paketet är skickat. Så vi kan hålla utkik efter det, eftersom vi har en brevlåda nere vid vägen och paketet kan bli lämnat utanför.