19 oktober 2010

Mammas slav ;)

Hej hopp
Tisdag redan och man är trötter men det har varit full rulle =)

Måndag började man kl 16 för vi hade föräldrar möte/middag och det var jätte lyckat och alla verkade nöjda och ungdomarna var på g hehehe
Iaf pratde med deras chef om vad som händer i feb m.m och kollade läget och det var iaf grönt för han men jag tänkte man måste ju fråga lite förre men ja det var ju bra att det var grönt för han så vi får se hur det blir nu!

Iaf sov hos mamma och var henne slav men fick en hel del gjort och mamma var nöjd och det är det som räknas.

Imorrse var man trötter men det var bara att kliva upp och fara till sjukan där jag fick träffa en av dom läkaren som jag gillar eller jag han kan man iaf prata med och få svar och dt gick bara bra, ska prov byta en medcin men det blir om några veckor så det känns bra, kanske man slipper känna sig försklyd för det var tydligen en bivekan men jag håller tummarna.
Sen var det en lång väntan och man skulle till nästa besök men Pj kom och vi pratde lite och tiden gick iaf så =)

Hemma så somande jag men det var skkkönt men blir så seg och trött av detta väder.

Iaf så har jag sickat iväg ett mail om en kurs så nu får man se vad som händer , är iaf pepp men man vet aldrig.....ska ringa och kolla lite men som sagt jag får se.......

0 kommentarer: