27 oktober 2010

Mamma är snäll

Idag har man inte varit levande......vakande tidigt for och fixade naglarna och kommer nog snart sluta göra dom =( vill inte men har egetligen inte råd men men....

Iaf sen for jag till mamma och fick i mig lite mat och höll på sömna men då var det dags för "jobbet" där det var lite stressigt men det löste sig, som tur var.
Till mamma efter "jobbet" och där ringde jag och bokade en syundersöking (var ju på tiden) och sen somnade jag och sov lääämge men det behövdes.

Iaf igår så förlängde jag mitt mobabonemang och fick mig en turkos mobil =)
Me like! Visst vi är inte bästa vänner än men snart är vi nog det ;)
Tack Pj för all hjälp med den , hade nog slängt den från ballis om inte du var där.

Iaf vill tacka mamma för att hon är så snäll, berättade om 2 lapor jag sett för ett tag sen och nu ska jag och Mackan få dom i julklapp, tusen tack!

0 kommentarer: