16 augusti 2011

4 år

Idag var jag inte pigg men jag for och "jobbade" och jag måste säga att det var bra att jag for.
Har börjat få ont igen men det är bara stress så det är bara att försöka ta det lite lungt och irodde inte äta starka kryddor m.m men det ska nog gå =)

Hem sen och fixa en massa och fixa med en present som ja förövrigt trodde inte skulle gå men det var lätt som en plätt och tur var väl att Mackan blev så glad.
Vi firar 4 år idag.
Och det trodde jag aldrig vissa stunder måste jag säga men jag är så glad att jag har han i mitt liv.

Haft en mycig kväll även om jag inte var pigg men ibland är det bara att bita i det sura äpplet och kämpa på!

3 kommentarer:

Jennie sa...

Grattis till er! Förlåt tusen gånger om för att ja glömde säga de till er igår men ja var så inne i allt som hänt på Teg och diverse..Kraaaaam

Elin sa...

Grattis till er gumman! <3

Nina sa...

Grattis till er =)