3 augusti 2011

Måndag bara sprang förbi mig tror jag

Måndag och man klev upp för att åka upp till Ebbas kalas och påvägen upp till huset mötes jag av mys Bella och Jennie =)

Mycket gott fika och mycket folk, var bara där ett tag eftersom jag skulle till mamma och fixa med ett papper som nu bara ska postas sen är det ok tror jag.

Sen somnade jag för jag avr tröt, mamma var snäll och for och handla så jag fick det tyst (kan inte sova så bra när det är ljud och så)
Iaf Mackan kom förbi och vi gick tillsammans till Pj för en middag.
Mackan blev lite paff av att Daniel var där heheheh jag hade vetat det länge men inte fått säga något.
Eric och Jessica, Malin och stefan och Charlene var ocå där och det var en toppen bra kväll med Paj och smörgårstårta =D
Jag åt så jag kunde rulla hem.

0 kommentarer: