28 augusti 2011

Toppen helg

Fre:
an var piggare men inte helt ok men Patricia kom efter hennes jobb med mat och sen satt vi hela kvällen och pratde och bara var i soffan, timmarna flög iväg och jag tror hon åkte hem vid 03 eller något sånt =)

Lör:
Skulle upp tidigt, jo tjena =D
Vid 12 stressade jag ner på stan och shoppade lite hade inte tänk shoppa men det jag hitog vi tade ett linne jag ville ha sen så kom en klämmimg med oxå men även ett armband jag kollat på länge så nu kännde jag att det sak jag ha.
Sprang in på nya HM och sen möte jag upp Patricia och vi gick runt och sen åt vi.
Pj gjorde oss sällskap sen och vi fixade det sista innan vi gick hem till mig för att göra sig klar för kvällen.
Klart jag blev stressad men det gick bra, pj fixade frillan sen hjäpte hon mig så vi kom iväg innan kl 18 iaf.
Hem till Nina där tjejena väntade och fy fan vilken toppen kväll.
Maten var super god och alla skrattde och jag kan nog säga att alla hade det bra denna kväll.
Länge sen jag ahr skrattt så mycket åt onyktra människor.

Vid 23 tiden tog vi bussem ner på stan och ställe oss i den lång kön till All stars oh jag hängde på vet inte när jag hade orken och hängde med ut.
Men jag är glad att jag med denna kväll!

Natten till inatt vill jag inte ens tänka på kan säga att Mackan och Gaz hade nog en engen efterfest till typ 08 så jag var måttligt road.

Söndagsmys nu!

1 kommentarer:

Nina sa...

ja fybubban va kul vi hade :) prata lite me kajsa å sa att nästa gång blire hemma fest typ å dom som vill ut får väl fara ut :) åsså träffas tidigare så vi kan laga maten tillsamman :) måste boka in nått snart igen