3 augusti 2011

Tisdags äventyr

Tidagen spang oxå iväg känns det som,
Upp till sjukan och självklart var läkaren sen men det brukar hon vara ;)
Gjorde det jag skulle göra och sen stressa till bussen för att ta sig snabbt hem.
Springa på ica och fixa en sallad och lite annat.

Stessa och stressa för att hinna till Eric och Jessica för att vi hade bokat batuflotten på nydala.
När alla var samlade var det bara att ro ut och börja basta och bada.
Mycket mysigt var det och mycket trevligt, kommer lätt göra det igen men då ska jag ta med mera ved för man fick inte med så mycket så det är ett tips om nån ska hyra den.
Efter nå timmar där var det dags för hemresa och fixa sig innan man skulle möta upp alla på Bishop för en hejdå öl för Daniel och jag var nykter.
Mycket rolig dag det var bara synd att jag var så trött på slutet av natten men jag e glad att jag for iaf på bishop.

Blev typ en lite efterfest här och jag höll på att somna sittades men efter jag tror kl var 03 så for pj,daniel och malin hem så jag fick några timmar sömn iaf.
Alla sa men -gå och lägg dig med men det ville jag inte för jag visste att jag skulle inte kunna somna så.....

0 kommentarer: