17 augusti 2011

Är det redan ondag idag?

Har knnt mig mer trött än vanligt =/ men försöker hinna ha ett så kallat liv oxå men denna vecka har det varit svårt och nä jag är ingen super kvinna men gör så gott jag kan.

Nästa vecka åker vi hem till Mackans föräldrar igen för att känna lunget och umgås med alla hans syskon och syskonbarn. Kanke inte så lungt men det är skönt med annan luft eller hur man ska säga.

Idag for jag till mamma och så kom Pj förbi när vi skulle ta bussen ner till stan men vi hann prata lite och det är det som räknas och så är pj sjuk igen.
Hon får aldrig vara frsik känns det som.

Sko köp blev det oxå idag och sen följde mamma med mig hem och så hade korten jag framkallat kommit förra året till dec blev det så jag måste göra en till order snart!

Tack och hej!

0 kommentarer: