22 september 2008

Fasta och provtaging imorrn

Jepp nu får jag inte äta något tills jag ahr avrit och tagit prover imorrn, ska iväg vid 07 för dom öppnar kemlabb 07:15.
Men jag får dricka tills 00
och så ska man samla urin (inte min grej) men det måste göras....

Var hos PA idag, en mycket bra människa måste jag säga så nu hoppas jag att känns lite bra imorrn och resten av veckan som det känns nu =D

Idag var det en härlig höst dag med sol =)
Nu känner ,man att hösten är här och det är ganska mysigt måste jag säga.

På ondag ska jag hjälpa mamma en sväng med mormor på stan och sen på kvällen ska jag och Gabbe iväg på invigningen på den nya affären D&D (Dressed and Denim) Känns spänande eftersom Elin ahr pratat så mycket om det, eftersom hennes kille jobbar där.

Kommer inte ihåg om jag skrev att Pj tog med Daniels prient när hon for, så nu hoppas jag bara att han gillar korten :)
Undra hur Pj har det, säkert underbart. Ska bli kul att få höra allt sen.

Jag borde sova snart för jag börjar bli sugen på något att äta men nä det får man inte men lika glad är jag för det =D

Ska nog lägga upp kort fån inflyttingsfesten

Tack och hej.....

0 kommentarer: