10 september 2008

Ont i halsen men vad gör det?

Rinde läkaren och är fortfarande sjukskriven men hur länge till vet jag inte, får papper om det....skumt men nu vet iaf chefen om det.

Mita skulle titta förbi idag men jag visste inte rikigt när så jag började frysa och gick för att vila lite och vakande av att nån plingade på och där stig Mita =)
Gick på stan och mitas hade fixat en sak (en hemlis, tror jag) men fin fin säger jag eller 2 heheheh =)

Sen hem äta e och sen däckade jag och vaknde me ont i halsen men vad gör det? har inte tid att vara sjuk nu så....
Gaz tittade förbi och är kvar så pojkarna får umgås lite och jag själv fick nå ryck att börja städa lite, ska kolla om jag kan ta bort nå kläder ikväll oxå, sånt jag inte har använt på ett tag eller aldrig använt (det händer ofta)

Nä nu ska jag fixa =)

0 kommentarer: