28 september 2008

Lördagen och marknaden

Lördagen och man vaknar att man mår illa och trött eftersm jag inte knde sova så bra, efter en brak frulle somnade jag och det behövdes =)
Sen fick jag och Hanna tjata på killarna att skynda sig för vi skulle gå och kolla på marknaden.
Köpte varma chips och lite godis för sen skyndade vi oss hem för att packa väskan och fara och basta med en massa tilltugg :)

Det var skönt att basta och jag fick träffa lite mer folk och det var jätte trevligt, men jag blit så matt av värme så vi åkte hem för att ducha och fixa oss innan vi skulle vidare på en förfest, Hanna och Mange kom senare och så gjorde dom sig klar.

Sen var det bara att sätta sig i en taxi och fara på festen men båda jag och Mackan var trötta så vi for därifrån vid 00 tiden för att gå och äta =)

Väl hemma hos Hanna och Mange så hade som efterfest men vi somnade hahha vi ahr inte hört något men fasiken vad skönt det var att sova =)

0 kommentarer: