16 september 2008

Jag kan inte vara överallt!!!!!!

Så är det, jag är lessen att jag inte kan ställa upp för mina vänner hela tiden men jag kan inte dela mig öven om jag vill det ibland!!!!
Aldrig meningen att såra nån eller så.......jag vill så mycket och ibland går det bara inte
Jag gör då iaf mitt bästa, även om nån/några blir så besviken på mig men som sagt jag kan inte vara överallt samtidigt!!!!!!

Idag tog jag mig knappt upp ur sängen, kroppen sa nej och jag avr yr som vanligt men jag hade ignet val, måste iväg ovh fixa så man får nå pengar för hyran m.m ska ju betalas.
Gick ganska bra, har lite saker att fixa i morgon och ringa något samtal innan allt är klart och då kanske jag kab lägga det åt sidan tills man får pengar eller något svar.

Hann träffa Pj en liten sväng och Lasse =)
Pj åker ju imorrn men vi ska kanske träffas innan hon åker med bussen till vännän för att ta tåget därifrån, känns inte som hon åker men jag kommer då sakna henne fast vi inte har setts så mycket påslutet men så kan det vara.a

Idag när jag såg one three hill började jag gråta, och jag kunde inte sluta jag tror att behövde gråta lite och så var jag nog så trött oxå.
Hann även se The Hills =) en vecka kvar tills nästa avsnitt, längtar redan.
Patricia hade varit hos Gloria så hon kom förbi och berättade om Boston resan m.m

Nä jag borde försöka sova ska hinna fara och ta prover imorrn oxå......

1 kommentarer:

Anonym sa...

Så här är det gumman. Man ska inte göra något som man själv inte mår bra utav. Om du stressar bara för att dina vänner ska må bra så mår du själv inte bra i slutändan, var egoistisk. För det är dig själv du ska leva med resten av ditt liv.
Jag gör aldrig något som jag inte tycker känns bra, o då får mina vänner blir hur sura dom vill..
Hoppas du får en bättre dag idag.
Puss o kram!