19 september 2008

Massa gjort idag =)

Kunde inte rikigt vakna idag men efter ett tag hade jag tagit mig upp och ätit frulle =)
Sen var det dax att fara och ta proverna, brevet jag väntar på har inte kommit men det borde komma imorrn eller på mån.
Efter provtagningen som en jätte trevlig tjej gjorde så for jag till mamma för att fixa med papperna så nu ska det bara postas =)
Känns såååå skönt men nu fårman bara vänta tills man får pengarna och det kan ju ta ett tag men jag kom på att Anna är skyldig men 150 =) sweet!

Fick en nageltid imorrn på kvällen så jag fick lov att boka om tvättstugan men det gör inget är ganska skönt att få bort tvätten, tycker jag.
Vad ska ni hitta på för kul i helgen då?

Ikväll tog jag och Anna en lite promenad till Nattöppet och sen kom Anna förbi här och vi fikade lite och pratae en massa och nu ska jag ta en varmt duch för jag fryser.

Min jacka kom igår men det kanske jag redan har skrvit om.......

Go natt!

0 kommentarer: