22 september 2008

För varmt för att sova :/

Blääää det är såååå varmt i sovrummet så man kan inte sova och jag måste ska ju upp snart...
Men man får väl sova sen när man kommer hem eller något.

Varför är det alltid så här när jag ska ta prover och ska samla urin att ex då är jag alltid kissnödig, fast jag egentligen inte är det, och nu när man fastar från kl 20 nä då är jag jätte hungrig och nu när jag inte får dricka efter kl 00 då vill jag bara ha en massa vatten, VARFÖR???

Sitter på msn och pratar med Patricia och jag borde sova men jag ska vara uppe ett litet tag till sen försöka sova, har öppnat fönstret lite så jag hoppas att det är svalare sensre men det är helt sjukt hur varmt det är i denna lägnehet, jag är som van med min kalla lägenhet på Å-hem heheh

Nä nu ska jag kolla vad Mackan gör.....

0 kommentarer: