24 november 2008

Fy fan säger jag bara...

Denna undersäkning ja vad säger man ALDRIG MER!!!!
Var och kollade upp magen eftersom jag har haft problem ett tag hmmm ja dom stoppade ner en släng i magen och tog å prover men fy fan vad jobbigt det var och jag trodde jag skulle spy flera gånger urk!!!!
Men nu är det uaf gjort men ja...jag ahr mått konstigt hela dagen och att man kanppt sovit något gjorde nog inte saken bättre.

For hem till mamma sen och förbi Mita för att lämna lite saker och få kolla på¨nå kläder hehheh och på tal om kläder kom mina 2 paket idag =)
Och så ahr jag hämtat ett par kulgardiner från mamma oxå så nu i veckan tänker jag sätta upp gardiner m.m

Mackan fyller år snart och jagf hoppas bara att jag hinner få pengar så man kan köpa något men annars vet jag att det är ok att köpa sen oxå.

Har haft lite julkänslor idag men det är nog bara för att vi har fått snö.....

Nu ska jag kolla runt på nätet lite!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Fy bövelen de lät inte roligt de där. Men hoppas att de hittar problemet o att de ordnar sig.
Blir stan idag, ingen skola.. utan de var lektion i morrn istället.. så jag ringer då jag är på G. kramar