26 november 2008

Mackans dag idag =)

Idag är det Mackans födelesedag så grattis =)

Idag fick jag pengar wiii men nästan allt gick till skulder och till räkingar, men så kan det vara.
Och så gick det pengar idag till prisenter och så kommer det gå en del pengar nu men vad kan man göra? Råna en bakn eller gå på gatan kanske?

Igår avr en ganska bra dag inte så yr och så men idag small det verkligen till helt yr och så men jag kämpande på med mamma på Maxi men det gick inte så bra på slutet men tur så var brorsan och roz oxå säe tydligen så jag och mamma fick åka bil hem så tusen tack!!
Däckade nästan på en gång när jag kom hem =( skulle fixa middag åt mig och Mackan men det får bli imorrn istället för jag däckade och tog mig inte upp var helt utmattad!!
Men tur at Mackan förstår.....

Sett lite på tv men ska plocka bort efter mig och ta en duch för jag fryser och imorrn blir det att träffa Jennie på hennes lunch och sen på fre ska jag träffa Mita och hälsa på mormor var så länge sen jag var där och jag och mamma ska julpynta lite i hennes rum =)
Sen på kvällen blir det tvätt för nu har jag snart inga sockar kvar!!

Kanske hinner titta förbi Viktor på hans jobb oxå imorrn.....

0 kommentarer: