11 november 2008

Hej hopp en ganska bra dag =)

Inatt kunde inte jag eller Mackan sova, så Mackan laddade hem lite Prisen Break så vi låg i sängen och såg det, spänande var trött men fick lov att hålla mig vaken =)

Sen möte jag upp Helena på tegs sidan för vi skulle ha team möte med jobbet på Dragonskolan så vi bestämde att mötas upp lite innan.
Helena har gått över tiden men hon mådde bra =)
Var så härligt att träffa min brukare igen fick en stor kram m.m

Sen var det dags att gå på ica för att hanska lite frukt mmmmm

Sen la jag mig i sänge och mackan hade laddat ner ett nyss avsnitt av Prisen så vi såg det. Och sen såg jag The Hills och där händer det grejer kan jag säga ehheheh

Pratade med Jennie oxå ikväll och vi skratttade en massa, härligt med andra ord!

Ska göra något annat nu.....tänker på dig Patrik!

1 kommentarer:

Anonym sa...

kram på dej vännen!