12 november 2008

Utmattad

Idag har jag ficat en del, sov ganska länge men det behövdes!!

For till å-hem och mamma var jätte sjuk, starkars mamma min.

Var hos mamma lite förlänge och sen var det midag på G när jag kom hem =)
Helt slut sen eller rättare sagt utmattat =/ men jag ska till läkare på ons så jag hoppas något händer n, för nu pallar jag inge mera. Det är så svårt att förklara men det är as jobbigt att må så här.
Däckade och vaknade vid 21 tiden......

Kollat in en massa bloggar och hittade en perfekt prisent till mamma men komtenterade och frågade vart man kuybde köpa den. Så nu hoppas jag får ett svar.
Iaf så har vi bestämt att igår ska vi inte köpa nå julklappar till varandra i familjen men jag kommer nog köpa något litet iaf =) Men sen så blir det inga flera!!

Ska kolla lite mer på nätet nu.

0 kommentarer: