19 november 2008

Nu har bedövning släppt, härligt!

Första läkarbesöket idag gick inte så bra, kännde att jag ville bara bryta ihop men jag höll mig!!

Åkte sen hem till mamma för att få ventilera och få lunch =)
Tur att mamma finns.

Sen iväg igen för ett till läkarbesök som gick mycket bättre, fick träffa läkaren som operade mig i juni och han är som rolig pratde en massa och skämtade så det var bra, allt gick bra tack till att det finns bedövning, visst det gjortde ont att ta det men det var det klart värt.
Fick förlängd sjukskrivning oxå.
Kom hem och däckade behöbde få sova bort allt tror jag.
Vaknade av att Mackan kom in i sovrummet och sa att nu är dt mat, var inte så sugen på middag men när jag klev upp såg jag att han hade tänt en massa ljus så vi hade en liten romantisk middag för att tyckte jag var värd det, skit gulligt av han =)

La mig för att vila lite efter middag och nu har man sett lite på tv och bedövning har släppt så nu känns det mycket bättre!
Ska upp imorrn för ett till besök på sjukan sen ska jag passa på att ta prover, skulle ta proverna sa min läkare även om jag inte fastade så jag gör det imorrn.
Sen på dagen ska jag nog träffa Elin och på kvällen ska jag till Jennie och Bella, simon hade tydligen träning.

Ska kolla nätet lite nu!

0 kommentarer: