22 november 2008

Hatar att må så här

Idag vakande jag ich var slut som vanligt, det tog lång tid att äta ens frukost men men Gabbe skrev på msn och frågade om jag ville hänga med på stan, visst tänkte jag för hon skulle på boa och jag ahr inte sett Gabbe på ett tag.

Började klä mig och så började allt igen =( yr yr och åter yr tänkte vi ska ju typ bara på boa så håll ut, inte dt lättaste kan jag säga jobbigt att gå för man blir bara mer yr och känner som man ska ramla så jag gick nog in i Gabbe lite idag men men....

Kom hem var helt slut och då kanske vi bara hade gått typ 40min på stan =(
Somnade på direkten när jag kom hem och har inte ens hört att min mob har ringt. Jag hatar detta, när ska man få ett "vanligt" liv orka mera m.m
Har acrit helt slut så kväll när jag och Mackan skulle ha myskväll så fik jag lov att lägga mig lite innan för att ens kolla en film ich så fick vi lov att se filmen i sängen, man får ångest att man inte orkar det man borde och skulle men ja vet inte ens vad jag ska säga längre......hatar att må såhär och jag gör mitt bästa för att inte gräva ner mig allt för mycket!!

Jag vet att jag kan svinka en och göra en grymt besviken men jag gör mitt bästa även om det kanske inte ens märks men jag tror ingen skulle vilja byta sitt liv mnot mitt nu.......

Ska kolla nätet nu!

0 kommentarer: