19 februari 2009

Att inte ha pengar gör mig galen!!!


Satt just och räknade lite hur min månad kommer se ut och om jag och Mackan kunde hänga med till fjällen lver påsk men nä det går inte eller jag kan inte fara för jag ahr inte rååd =( känns skit jobbigt men men och Mackan ska ju inte behöva betala för mig heller för det vill jag inte heller!
Jag blir galen av att inte ha pengar och att man ska kunna röra och köpa det man vill, jag blir helt enkelt deppad av det men nu ska jag iaf försöka bita ihop och tänka på annat för deppa det orkar jag inte =)
Ska snart hoppa i en varm duch och sen lägga mig om jag nu kan sova.
Imorrn ska jag ringa för att försöka få tag på en kvinna som heter Eva som är helt omöljig att få tag i men men håll tummarna att jag får tag på henne imorrn =)

0 kommentarer: