24 februari 2009

Läkarbesök och gel


Idag var jag hos en till läkare fick en gel eller vad han kallade det som jag ska prova 1 vecka med alvedon om jag får ont och så fick jag ta ett blodprov för att kolla en sak om hjärtat men han trodde så itne att jag hade något hjärt fel så men jag har aldrig trott det heller så men vi får se vad som händer, för blodprovet ska vissa oxå om jag måste göra en grundligare undersökning på hjärtat men läkaren trodde inte det.
Så han skulle ringa om en vecka så....ska iaf smöra där jag har ont 3 gånger per dag....
Ikväll blir det att läsa Sofis mode som jag inte har hunnit kolla i än =)
Var det nån som såg -Den rätta för Rosing? jag gjorde det och vet inte vad jag ska säga....

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har oxå använt Orudis. Funkar ganska bra :) Haha såg Rosing fiaskot, snacka om att skämma ut sig, o då menar jag båda parter. Killarna är ju patetiska o Linda mer eller mindre bombad!
Men de e rolig underhållning o titta på de små aperna :D
kramar!!