7 februari 2009

Killkväll och jag är trött

Var hos mormor idag och det känndes så bra att se henne igen men hon var lite trött men hon skämtade lite så allt stog rätt till =)

Sen hem och handla lite och så iväg och sola för jag kännde att jag behövde det =) skönt var det och sen förbi boa och bära en massa öl hem i min nya rygga för jag skulle inte ha orkat bära allt själv så....väl hemma så däckade jag , var helt slut efter allt och min kropp orkade knappt bära mig så sängen blev det. Vaknade till liv när Macan kom hem med mat till mig =) och jag fick maten på sängen så jag var nöjd, för jag hade nog inte orkat stiga upp än bara för att äta hehe

Tydligen blev det som en killkväll här kväll men Gabbe tittade förbi (tack vännen) så vi satt och surra och lyssna på musik och sen gick Gabbe och jag kännde att jag bara blev mer och mer trött och äntligen nu har alla farit på nån pub =)
Så jag sitter här och ska nog hoppa i säng snart för att ta mig upp imorn...

Vad har ni gjort ikväll?

0 kommentarer: