12 februari 2009

Jösses

Oturen själv fick man en blädning idag när jag och Gabbe var och fikade men men får vila nästa vecka...

Idag har man hunnit en massa sköt och nu är ryggan oackan för Stockholm längtar men har haft en del stress ikväll men men

Nu iaf skiter jag i vilket, är less bara för att man fyller år på alla hjärtansdag och att vissa inte gillar varandra blir det ett jävla liv, helt galet men man gör som man vill och jag har aldrig begärt att något ska släppa sina planer om dom har det med sin patner och att jag inte ska ha fika eller ska bara ha fika med min familj är för att jag inte kommer orka mer och det är ju fasiken upp till mig.
Jag styr ingen och så är det, man ska göra det som känns bäst för sig själv.
Tråkigt att det ska bli så här men vad fan man har en rätt till en åsikt!!!

Stockholm imorrn och jag hoppas jag får träffa syrran =)

Tack och hej!

PJ vars är du????

0 kommentarer: