5 februari 2009

Hello

Idag vakande jag med skit ont i bröstet eller bröstkorgen och hade tänkte avboka mitt besök på sjukan men jag tog mig ditt iaf, det var bara att bitta ihop!!

Det gick bra men det var skit jobbigt men nu väntas bara ett svar från läkaren min och sen får man se, har ett till besök nästa veckan jag ska på och sen vet jag inte vad som händer.
Iaf så däckade jag efter besäket och tog mig inte upp förrens Mackan kom hem från jobbet och han hade varit på Max och köpte mat mmm gött =)
Maten var toppen gott och så hoppas jag i duchen och hängde med Mackan och Gas på strömpilen för Mackan skullr köpa en mp3 spelare.

Hann hem och sen var det att ta sig till bussen för att åka upp till Elin som fyller år =)
Gott fika och självklart åt jag för fort och fick ont i magen men jag fick låna en bok av Elin så jag ska nog börja läsa den imorrn , tack gumman =)
Hade det jätte mysigt och trevligt hos Elin och mycket skratt blev det oxå eller det blite det alltid där så =)

Hemma nu och sett lite serier och ska snart hoppa i säng men önskade att Pj kom på skyp för nu var det evigheter sen vi pratde, såg på hennes blogg att hopn hade lagt upp ett gamalt kort som hon tagit och jag fick en massa bilder, måste kolla vars jag har dom korten för dom e jätte fina ;)

Vad har du gjort idag då?

0 kommentarer: