10 februari 2009

Trötttttttttt

Vaknade i tid och solen var framme =) härligt.

For för att fixa naglara och det gick fort underbart väder och umeå är fint när det är snö och sol, visst det var lite kallt men det var inte blåsigt så jag klagar inte =)

Hem en snabbis sen ner på stan för att luncha med Jennie, jag hängde på Jennie och fick se hur hon jobbade och jag hade förreställt mig något helt annat måste jag säga.
Åka upp till Å-hem och springa på ica och inhandla lite till baket hos mor min.
Sprang förbi Anna som hade köpte lite saker till mig på Ikea när hon var där, tusen tack vännen =)
Sen till mamma och färga hennes hår och sen började jag baka och jag trodde att det skulle sluta i katastrof men det gjorde det inte, tur =)

Sen skulle jag gå förbi Patricia innan jag skulle hem men så blev det tyvärr inte så jag tog bussen hem och höll på att somna.
Helena ringde oxå idag och vi ska ses nästa vecka och typ umgås och göra en lunch eller något, ska bli så mysigt och kul att träffa hennes och få träffa hennes dotter Ella =)

Helt slut nu, ska blåsa håret sen hoppa i säng och jag hoppas jag får sova länge imorrn för det behöver jag, längtar tills fre har iaf tänkte ut vad jag ska ha bara mamma min hinner sy upp ett linne men det ska nog gå bra ;)

Nä nu orkar jag inge mera.....

Pj mamma var orlig för dig näör hon fick veta att det brinner där borta, hon hade tänk ringa din mamma och kolla om hon visst något men jag sa att du var ok för det är vad Malin sa =)
Vi hörs snart vännen innan fre hoppas jag ;)

1 kommentarer:

Anonym sa...

allt är fint här hos oss, det brinner längst söderut, ca 2000 km från oss. hälsa din mami från mig! o kram till dig.