15 maj 2009

Jag borde verkligen sova nu

Dagen vad har man gjort?! Hmm måste fundera heheh

Vakande av att det känns som vårat hus ska rasa men det är ju för dom håller på och det lever om kan jag säga så jag fick ont i skallen av allt ljud (tack för det)
Men när Mackan vakande så gick vi på Ica en sväng och då släppt det men så fort vi kom hem så kom den tillbax men men....

Nu är det iaf bestämt att den 25-27 ska vi få bo på hotel för vi kan inte bo i lyan för dom ska lägga något, kommer inte på vad men vad fan bo på hotel gratis ja tack =)
Det är bara fynd att Mackan jobbar förmiddag men jag ska då njuta =)

Nu har jag fixat Roz prisent =) Fick lov att sitta med brorsan i både tel och på facebook för att det skulle bli något men nu får man man hoppas att hon bli glad, men det tror jag nog!

Fick lov att fara förbi mamma så nu far jag inte dit imorrn, fick med talrikarna som jag skulle få m.m så jag orkar inte fara dit imorrn.

Blev ingen dejt med Helena idag heller för mamma är seg, skulle egetligen fara till mormor idag men det blir en sväng på lör istället, saknar henne.

Nä nu ska jag kolla lite bloggar sen försöka sova =)

0 kommentarer: