7 maj 2009

Vilken rolig och bra kväll!

Hej hopp!
Idag hann man städa lite och solen var framme så man vakande på bra humör =)

Vilade en stund på dagen men vid 16 tiden möte jag upp Elin och co för att inhandla till middagen (som jag inte kommer på vad det heter) men jag kallar den krovsaken hehehe
Iaf trevlig midddag med mycket skratt och what what hahahhaha

Sen iväg till Carlhjöjdskolan för den åroliga vårfesten =) Vad duktiga alla var och man fick träffa alla gamla arbetskompisar men jag missade att hälsa på en men vi skulle styra upp nån fick eller nån öl snart så då får man träffa henne.
Fick iaf sån energi att se alla igen och lite livsglädje =)
Men kvällen var helt underbar =)

Sen gick vi hem till Elin och pratade oc busade med Zombra.

Nu ska jag stax sova och nu är det helg igen =)
Vi får nog inte besök under helgen men det är ok!

0 kommentarer: