6 maj 2009

Ska unna mig något =)


Fick detta prisentkort av Jennie i nov-08 och kom på idag vart jag hade lagt det, så nu ska jag unna mig något, kanske en massage, eller en färgning av bryn och ögonbryn hmmm ja vad ska man välja, det var iaf på 300 så tusen tack Jennie för den fina gåvan =)



Idag vakande man förr kl 07 har nog itne gjort det sen jag jobbade men iaf, toig bussen upp till sjukan och fick påförsta mötet och sen hade jag tid på samma ställe fast hos min läkare, ja men är fortfarande sjukskriven nu till 0630.
Fick veta lite svar på alla undersökningar men har typ 2 kvar att göra men det kommer ta en månad innan så men har ju fått en medcin och slutat med en så vi får se vad som händer, jag hoppas på det bättre iaf!


Sen åkte jag till mamma och hann prata en del och sen åkte jag hem men ska hjälpa mamma en massa nåsta vecka ( eller så mycket jag orkar) men det ska bli kul.

Sedan möte jag upp Åsa och vi tog en fika och jag fick smaka något skit gott som Åsa köpte (kommer inte på namnet men)
Ska köpa en sån nästa gång jag är där.


Hade lovar mamma att köpa några förvaringslådor om det fanns nå snygga och det hittade jag och dom var på rea så det passade ju perfa =)


Och så träffade jag Gabbe en sväng, vi for och grillade oss, skönt med andra ord =)

Ikväll har det varit en massa pratat och film, mycket bra.


Och jag har inte ens däckat något idag =D mer än toppen hehe

0 kommentarer: