24 maj 2009

Packa Packa

Helgen är över och jag hade en trevlig lördag hos Åsa =) Och Mia var oxå där har inte sett henne sen typ när vi gick gymnasiet så det var trevligt, sen fixade jag in oss på Coverclub och fick se "Finn 5 fel"
Riktigt bra var dom!!!

Sen möte jag upp Mackan......

Inatt fick Mackan för sig att fixa in tv från vardagsrummet till sovrummet så vi har mest legat i sängen och kollat på tv och jag har mest somnat =)

Idag har jag funderat på en sak, varför bjuder aldrig folk tillbax eller ens frågar en?
Jag menar ingen spec men det har hänt en del gånger och det värta svar jag hört är- men du fick väl en inbjudan på facebook?!

Tänker jag fel eller vad säger du? Ska man kanske sluta bjuda över folk när det är något eller hur ska man göra?

Har packat nästan allt nu, bara tandborsten och sånt kvar som jag slänger ner i väskan imorrn.
Ska vara ute ur lyan 9.30 och nu håller iaf jag tummarna att vi får ett bra rum =)

0 kommentarer: