19 maj 2009

let me be myself

Hej hopp
idag vakande man efter bara några timmar sömn kanske 4 men det var som ok.
Känns bra att man iaf försöker ta sig upp =)

Åt lite frulle och kollade på days ;)
Sen blev det att möta upp Jennie för lunch och det blev subway (för det var ingen kö där typ )
Hann prata lite =)

Sen åkte jag till mor och hjälpte henne lite, kom på att jag skulle fixa middag så jag for hem vid 17 tiden men hann förbi Ica för att hämta ut ett paket (inte till mig)

Hem fixa middag och sen har jag svärt över min dator, den är glapp där strömen kommer in så jag måste fixa en ny helt enkelt, ,men tur bara att jag framkalla lite kort nu om datorn skulle dö nu.

Imorrn är det tydligen en grillfest i huset brevid oss men det erkar typ vara en killgrillfest men vad fan tjejer kan oxå fixa om det nu skulle vara killfest hahahhah

Nu håller dom (byggarbetarna) på med våra balkonger oxå och dom kommer säkert väcka mig iaf 8 men vad gör det, har en del att fixa imorrn =)

0 kommentarer: